סקרים ומחקרי עומק

מכון מסקר מתמחה בביצוע סקרים כמותיים ואיכותניים בכלל האוכלוסייה היהודית בישראל, ובסקרים מעמיקים ומורכבים שאינם שגרתיים, הדורשים התמחויות, הפעלת שיטות מחקר משולבות וחשיבה מחוץ לקופסא.

למכון מסקר מגוון כלי מחקר, וניסיון בביצוע סקרי הערכה ומדידה, מחקרי שוק וצרכנות, סקרי שטח וראיונות, וביצוע קבוצות מיקוד המכילות מגוון רב של שיטות מחקר.

בנוסף, למכון מסקר התמחות מיוחדת הנוגעת למורכבות שבמגזר הדתי והחרדי. ההתמחות מתבססת על שיטה ייחודית שפותחה במכון מסקר, ועל ההיכרות המעמיקה עם המגזר הדתי על כל גווניו, הבנת שפתו הייחודית בכל תחומי החיים, הבנת צרכיו ודפוס חשיבתו בהקשרים שונים, ומתוך כך היכולת לספק ללקוח סקרים מקצועיים המציגים תמונה אמינה ומדויקת מהשטח, כזו שניתן להתבסס עליה בדרך לצעדים גדולים בעתיד.

קראו עוד על המגזר הדתי-לאומי בישראל

קראו עוד על המגזר החרדי בישראל

התמחותינו

מכון מסקר בהנחייתו המקצועית של ד"ר עדו ליברמן:


דוקטור עדו ליברמן




ד"ר עדו ליברמן הוא היועץ המדעי והמנחה המקצועי במכון מסקר.

עדו הוא ד"ר לסוציולוגיה המתמחה במתודולוגיה למחקר בעל ניסיון של למעלה מעשרים שנות עבודה בתחומי המחקר החברתי, סקרים ומדידה. הוא מרצה ותיק במוסדות אקדמאיים בישראל בתחומי הסוציולוגיה בדגש על החברה הישראלית והחברה הציונית דתית. עסק וניהל פרויקטים מחקריים גדולים הן של לקוחות עסקיים והן של לקוחות ציבוריים (צה"ל, משרדי ממשלה, עיריות וכו'), במגוון רחב של שיטות מחקר כמותיות ואיכותניות.


ד"ר ליברמן יעץ והרכיב את מאגר המשיבים והמדגם המייצג מתוכו, תכנן לפרטים ופיתח את השיטה המחקרית הייחודית עליה מתבסס המכון בהרכבת המדגם המייצג, בשיתוף ובהתבסס על מחקרים קודמים בנושא, סוציולוגיים מקבילים, מומחים שונים ועוד.




היתרונות של מכון מסקר

  •  במכון מסקר אין פשרות בפן המקצועי בשום שלב של המחקר.אנו מתחייבים מול כל לקוח, לייצר תהליך חשיבה ואפיון שבסופו יתקבל המוצר המדויק שהלקוח ביקש. לא משרד תיווך- אנו לא מקבלים מהלקוח שאלות מוכנות כדי לתווך בינו...

    קראו עוד
  •  מכון מסקר מורכב מאנשי מקצוע מכל גווני האוכלוסייה, ושם דגש על ידע מקצועי אמין ומבוסס בכל הקשור לגווני האוכלוסייה היהודית בישראל. היכרות זו מביאה להתאמה מיטבית של המחקר הרצוי וליעילותו עבור הלקוח.קראו עוד

  •  בשיטה ייחודית למכון מסקר, אנו מבצעים סקרים דיגיטליים רבים המתבססים על הפצת הסקר בפלטפורומות הדיגיטליות כגון פייסבוק, אינסטגרם, שטחי פרסום באפליקציות, בגוגל ועוד, והכל על בסיס מיקום עצמי של המשיב, גילו, מינו וכד'....

    קראו עוד
  • בזכות שיטות מתקדמות להגעה למשיבים, אנו מסוגלים להרכיב מדגם מדויק של קהל היעד. למשל, אם נרצה לסקור את אוכלוסיית העיר ירושלים, נפיץ סקר דיגיטלי הנעזר בפלטפורמות השונות כגון פייסבוק, אינסטגרם, שטחי פרסום של גוגל, אפליקציות...

    קראו עוד
  •  כל פרטי המשיבים כבר מוזנים במאגר שלנו, כך שבסקרים שלנו אין צורך בשאלות התאמה, סיווג ורקע על מנת להגיע לאוכלוסיית היעד של הסקר.שימו לב טוב להצעות המחיר שמכוני סקרים מנפקים: במחיר כלולות למשל 15 שאלות, אך לא תמיד...

    קראו עוד
  • בשיטה הדיגטלית ישנם מספר אתגרים שיש לצלוח לפני התבססות על נתוני המשיבים, למשל כפילות, ניסיון השפעה וכו'. בעזרת כמה עזרים טכניים פשוטים אנו מנטרלים את כל המשיבים שסומנו אצלנו במערכת כלא אמינים או כחשודים. הרחבה על...

    קראו עוד



כלי העבודה שלנו



ואלו רק חלק מהלקוחות שלנו...




איך נראה הדו"ח?

עמוד הצגת נתונים לדוגמא:




כדאי לקרוא

להצעת מחיר, התרשמות, שאלות והערות,

ניתן להשאיר לנו הודעה בטופס

ונחזור אליכם בהקדם!

מענה טלפוני בימים: א-ה בין השעות 8:00-16:00 - 03-6007440

נשמח לעמוד לשירותכם גם במייל: [email protected]

כתובת: לשם, דולב 70, מיקוד: 7194900

עדכונים אחרונים בפייסבוק שלנו:

שאלות? פנו אלינו