הדרך הנכונה אל המגזר הדתי

פרסום מוכוון לדוגמא של בנק מרכנתיל מתוך עלון 'עולם קטן'. פרסום ממוקד ובשפה הנכונה.
פרסום מוכוון לדוגמא של בנק מרכנתיל מתוך עלון 'עולם קטן'. פרסום ממוקד ובשפה הנכונה.

שיווק, פרסום ואסטרטגיה נכונה, תביא להצלחה מול המגזר הדתי


השקעתם כל כך הרבה בפרסום לכולם...

אבל דילגתם על 10% מהאוכלוסייה!

דברו בשפה שלו, בשפת המגזר הדתי לאומי !


יש, יש מגזר כזה, והוא ענק!






לכם יש מוצר טוב. השירות שלכם חשוב. או שאתם משווקים מעולים של מותג מצליח ואתם אפילו מצליחים לא רע מול רוב האוכלוסייה.

אבל חסר לכם משהו. מגזר שלם קצת נעלם. איך יכול להיות?

המגזר הדתי לאומי נמצא בכל מקום ואיזור, בכל שוק העבודה, ועדיין, אתם לא רואים צרכנות מגזרית משמעותית.

כי לא פנית אליו. דיברת בשפה אחרת.

אתה רוצה אותו?

פנה אליו בשפתו!

איך?


רק משרד פרסום המגיע מתוך המגזר הדתי, מסוגל לייצר מוצר פרסומי איכותי ואותנטי עבור צרכניו. כל ניסיון פרסום אחר, מסתכן במבוכה רבה.



2 דקות קריאה:


אנו מתמחים במחקר וסקרים במגזר הדתי לאומי פרטנית,

ועוזרים למותגים לפרוץ למגזר הדתי ולהגיע לנתח שוק ענק

שלא מקבל התייחסות כלל בכלי התקשורת השונים.

ישנו פלח שלם במגזר שאינו נחשף לפרסומים הרבים בתקשורת המשודרת והכתובה הכללית,

ויחד עם זאת צורך באופן קבוע עלוני שבת למשל, או עיתון מגזרי מסוים.



ביצענו כמה סקרים כאלה, של מותגים שבדקו את פוטנציאל השוק שלהם והביקוש אליהם,

ויחד גילינו תוצאות מעניינות- כמו למשל מה התפישה לגבי המותג או המוצר והשירות שלהם,

מי האוכלוסייה שיותר צורכת אותם ויותר פוטנציאלית בשבילם ועוד.


במקרה הגרוע ביותר עם לקוח, הבנו שהשיטה השגרתית של השיווק שלו עובדת,

ואין צורך להשקיע בפרסום נוסף במגזר הדתי.

כך מנענו ממנו להשקיע כסף רב דרך משרדי פרסום, שהוא חשב שיביאו לו תועלת.

בכל שאר המקרים, הלקוח גילה שיש מאות אלפי אנשים שלא נחשפים כלל לפרסום שלו,

או שנחשפים אליו בתדירות זניחה.



קבוצת מיקוד שגרתית אשר נערכה עבור לקוח שנכנס לשוק הדתי לאומי. עלו תובנות קריטיות במיוחד!


דרכנו ניתן להבין כמה נושאים משמעותיים שייחודיים למגזר הדתי לאומי:


1. איך ניתן להרוויח את מאות אלפי בני ובנות המגזר הדתי, בעזרת הוספת שירות ייחודי או מוצר מותאם וכד'.

(לדוגמא: מטרנה מהדרין, מתן שירות לקוחות ביו"ש, הנחה לפריפריה ויישובים קטנים וכד').

2. שימוש במושגים פנימיים שנוגעים ומדברים למגזר הדתי

(לדוגמא: בנק מרכנתיל פונה דרך המושגים המוכרים לנו- מימון לאולפנות וישיבות תיכוניות).

3. להבין מהי התפישה לגבי המותג סביב זוויות רבות ובהתאם לממצאים,

להתאים את דרך הפרסום והמיקוד אל המגזר וניהולו באופן חכם.

4. זיהוי נקודות חולשה או פלחי אוכלוסייה ספציפיים שפחות מחוברים למותג

או למוצר והכוונת השיווק אליהם בצורה מיטבית יותר.

5. קבלת ארגז כלים שלם ומקצועי בדרך לפריצה למגזר הדתי עם פרסום רחב,

ופנייה איתו למשרד פרסום מגזרי שיקבל את כל הנתונים החשובים לעיצוב הפרסום ומיקודו.

(כך נדע גם, דרך איזה כלי תקשורת לפרסם- רדיו, עיתונות, עלוני שבת ועוד).


בקיצור, יש כאן פוטנציאל שוק, שמאוד כדאי ורווחי לבדוק אות ולהגיע אליו.

היתרון אצלנו הוא שאנשי הצוות שלנו מורכבים גם מתוך המגזר הדתי המגוון ומדברים את השפה שלו.


דתיים לאומיים. גוונים רבים לאוכלוסייה גדולה.

מכירים את האוכלוסייה מבפנים.


האסטרטגיה השיווקית שלכם יכולה לעלות שלב.

היא יכולה להגיע ולגעת במאות אלפי לקוחות חדשים.

לקוחות שלא נחשפים אליכם ושאתם לא מדברים איתם בשפה שלהם-

המגזר הדתי, כמו כל מגזר אחר, מגיע ונענה אם פונים אליו בגובה העיניים.


סקר דעת קהל, סקר מותג וחשיפה, סקר תדמית וכד',

כל אלו מביאים לתכנון מדויק ויעיל של דרך הפעולה בדרך לגיוס לקוחות חדשים והרחבת הפעילות העסקית.


ויותר מכך, המחיר הנמוך של סקרים ומחקר, לעומת המחירים שמותגים ועסקים משלמים על פרסום, נמוכים משמעותית!

ולא רק, אלא שהם חוסכים כספים שיגיעו לכלי תקשורת וללא תוצאות אפקטיביות.



חבל על הכסף שלכם!


אז אם תרצו לכבוש את המגזר הדתי ולהרחיב משמעותית את קהל הלקוחות והצרכנים שלכם,

פנו אלינו, נייעץ לכם מקצועית בחינם על דרך הפעולה המומלצת.


מחכים לכם, הקפה מתחמם...