סקרי תדמית / חשיפה / מותג

משרדי פרסום, יחסי ציבור ויועצים, זהו הכלי שלכם

אנו במכון מסקר, מומחים בניסוח סקרים מקצועיים אשר יציגו באופן המיטבי ביותר את תדמיתו של המותג בקרב האוכלוסייה הרלוונטית (ובהתמחות מיוחדת באוכלוסיות מיוחדות). המותג משתנה- חברה מסחרית, מוצרי מזון, חברת נדל"ן, מועמד פוליטי, מוסד לימודים, עמותה ועוד ועוד.

כלי זה של סקר תדמית/מותג, אנו מבצעים בעיקר למשרדי הפרסום ויחסי ציבור, אשר פונים אלינו עבור לקוחות שלהם. סקרים אלו הם כלי הכרחי בדרך לתכנון קמפיין פרסום ושיווק, או לפני מסע יחסי ציבור לגוף מסוים. בעזרת סקר תדמית איכותי, ניתן לכוון באופן יעיל את הכלים הפרסומיים והשיווקיים לפלחים שונים של האוכלוסייה, ולאמצעי מדיה שונים. התובנות העולות מסקר זה, מסייעות לכוון מהלכים עתידיים ולחסוך לעתים עשרות אלפי שקלים אשר יועדו למטרה שהתבררה בסקר כלא רלוונטית או כפחות חשובה.

היתרון בסקרי תדמית הוא שניתן לבצע אותם כמעט על כל גוף עסקי בשוק. היתרון של מכון מסקר הוא השילוב בין עבודת השטח, הידע הדיגיטלי, ושיטות הסקרים השונות. יחד, סקר תדמית במכון מסקר, ובעיקר אם הוא תקופתי, מביא את הלקוח לשורה הראשונה בתחומו. הניסיון שלנו עם גופים גדולים, כבר הוכיח לא אחת, כי צעדים שונים שהגוף תכנן, התבררו כשגויים מבחינה תדמיתית אך גם מוצלחים במקרים אחרים.

כל זאת בדיעבד, אך מדוע לקחת סיכון?

אל תקחו סיכון, בצעו סקר מקצועי מקדים, יש למכון מסקר את כל הכלים לכך.

צור קשר עכשיו ונייעץ לך טלפונית מהם הכלים העומדים לרשותך ואילו הם המותאמים טוב יותר לצרכיך ולגוף העסקי אותו אתה מייצג

תמונות: dreamstime

מעקב צמוד ומחקר מעמיק אודות נתונים שונים, מחייב גם סנכרון נכון ועדכון שוטף.
מעקב צמוד ומחקר מעמיק אודות נתונים שונים, מחייב גם סנכרון נכון ועדכון שוטף.
מחקר שוק אומנם מתבצע לא מעט מול מסכים ונתונים, אך חייב להתבסס על השטח, השטח עצמו. להגיע, להריח, לדבר, להתרשם. תובנות רבות ומפתיעות צצות דווקא שם.
מחקר שוק אומנם מתבצע לא מעט מול מסכים ונתונים, אך חייב להתבסס על השטח, השטח עצמו. להגיע, להריח, לדבר, להתרשם. תובנות רבות ומפתיעות צצות דווקא שם.