מחקרי שוק

הרבה כסף מושקע. הקטינו סיכונים!

מחקרי שוק לפני כניסה למגזרים, לאוכלוסיות ספציפיות, ובכלל, מכילים מספר תחומים עיקריים אותם כדאי לחקור לפני פתיחת שוק חדש, הכנסת מוצר, שיווקו וכד':

גודל השוק- מהו היקף השימוש במותג בקרב האוכלוסייה הרלוונטית.

פלח השוק ופרופיל הלקוח- מיהו הצרכן של המותג, באיזה תת זרם המותג מצליח יותר, מהו תחום הגילאים של הצרכן וכו'.

מתחרים ומקבילים בשוק- מיהם המתחרים של המותג ומהם המקבילים שלו בקרב האוכלוסייה הרלוונטית, נקודות החוזקה והחולשה של כל אחד מהם ועוד.

היתכנות- בדיקת היתכנות הכנסת המוצר החדש בין המותגים הקיימים כבר בשוק הקיים.

מגמות השוק - מדידת הצפי העתידי לשימוש וצרכנות בהקשר למותג, באוכלוסייה הרלוונטית.


אנו במכון מסקר, ערכנו סקרים מקיפים, איכותניים וכמותיים, במגזרים השונים באוכלוסייה היהודית בישראל, ביניהם המגזר הדתי לאומי, המגזר החרדי, אוכלוסיות ספציפיות (עובדי הוראה, פנסיונרים, בנות שירות לאומי, נערים בחטיבת הביניים ועוד) עבור לקוחות מתחומים שונים, אשר רצו להכניס מוצר חדש (או שירות/מסלול חדש) לאוכלוסיות אלו.

חלקם של הסקרים הבהיר חד משמעית- הסיכון גדול. חלקם הציגו נתונים של ביקוש עצום ואכן הלקוח פעל על פי מחקר השוק.

כאשר גופים וחברות גדולות מעוניינים לשווק את מוצריהם או את שירותם לאוכלוסיות ספציפיות, הם משקיעים עשרות ומאות אלפי שקלים בפרסום ויחסי ציבור, לכל הפחות. סכומים אלו גבוהים במיוחד עבור עסקים קטנים יותר.

בעזרת מחקר שוק אמין, אשר בין שאר כלי המחקר, נעזר בסקר על בסיס מאגר משיבים מגוון ואמין של המגזרים השונים, ניתן לאמוד סיכויים מול סיכונים, להציג את הממצאים למשקיעים, לכוון טוב יותר את מסע הפרסום והשיווק, לייעל את המיתוג ולהבליט נקודות חיוניות, וכל זה על פי הממצאים של המחקר אותו מכון מסקר עורך עבור סכום השווה לכל כיס של עסק קטן ובוודאי לחברות הגדולות.

מחקר שוק אמין, לפני כניסה אליו, הוא תנאי הכרחי וראשוני לבניית האסטרטגיה הכללית.

רוצים לקבל ייעוץ נוסף? צרו קשר, נשמח להכיר!


זקוק לסקר מורכב? למד על התמחותינו בסקרי גרילה