רשתות החינוך כחברה עסקית

(רק) כך רשת החינוך יכולה לצמוח


חברה עסקית התלויה בהכנסותיה ובלקוחותיה, תמיד תשאף להיטיב עמם, ולחשוב כל יום וכל היום, כיצד ניתן להשתפר עוד יותר, איפה ניתן לחדש, איזה מבצע יתאים היום וכו'.

כך בדיוק רשת חינוך אמורה לעבוד מול לקוחותיה, ההורים במקרה הזה, ומול תלמידיה, המוצר שלה. גם אם במציאות, יגיעו לקוחות רבים לאותה רשת, רק בגלל המיקום של מוסד חינוך מסוים, או כי אין ברירה אחרת, עדיין, מוסדות החינוך משוועים להורים רבים שירשמו את ילדיהם.

אז מדוע לא להתנהל כמו חברה עסקית המשקיעה כספים כדי לגדול? להשקעה יש פירות!

שאלה:

באיזו רשת חינוך מבין הבאות היו מעוניינים יותר הורים לרשום את ילדיהם?

התשובה ברורה.

אבל איך החברות הגדולות במשק מגיעות לפסגה העסקית?

בעמל רב, בשיווק נכון, במענה אטרקטיבי על הביקוש, ובעיקר ע"י הקשבה לדעת הקהל!

סקרים ועוד סקרים ועוד סקרים. איפה בעיקר? בתוך הארגון. העובדים, המנהלים, הלקוחות, כל אלו יתרמו המון דרך מערכת שתקלוט את חכמת ההמונים. פשוט חבל על כל המידע שיכול להיות מופק מהם.

נחזור לפסגה העסקית.

איך מגיעים לשם?

אנו כאן כדי להזניק חברות וארגונים בכל המדדים הרלוונטיים להם, עד לדירוג סופי ראשון.

מה עושים?

לקבל את הנתונים והממצאים שאנו נפיק, וליישם את המסקנות העולות מהדוחות.

מהו בעצם השירות שלנו?

כמכון מחקר וסקרים, אנו נותנים גם שירותי ייעוץ מקצועיים על בסיס אותם נתונים שאנו נפיק בשבילך.

מאיפה הנתונים?

אנו נרד לשטח, ונחקור את כל הגורמים הרלוונטיים עד מיצוי מוחלט.

על איזה דוחות מדובר?

הנה דוגמא אפשרית מתוך דו"ח, לנתונים שאתה תקבל:





וזה רק שניים מתוך מדדים רבים שניתן למדוד ולחקור.

האנשים בשטח, ההורים, המורים, התלמידים, המנהלים, יכולים להפיק עבורכם כל כך הרבה מידע רב ערך, רק תנו להם את הבמה לכך!



אז מה אנו מציעים?

סקרים ארגוניים מקיפים לרשתות מוסדות חינוך הכוללים:

- סקרים בקרב עובדי ההוראה וההנהלה ממגוון מוסדות הרשת

- סקרים בקרב הורי התלמידים ממגוון מוסדות הרשת

- סקרים בקרב התלמידים ממגוון מוסדות הרשת

- סקרי מיתוג, תדמית וחשיפה בקרב כלל האוכלוסייה




הדוחות שלנו, הכוללים בין הממצאים גם את המסקנות והניתוחים המעמיקים, מגיעים היישר לשולחן המנכ"ל באופן מסודר ובתדירות המתבקשת.



כן, כך בדיוק חברות גדולות מגיעות להצלחה ומשמרות אותה!


בין לקוחותינו שהחליטו לשאוף להצלחה מתמדת:




מעט מן היתרונות בסקרי שביעות רצון פנים-ארגוניים קבועים:



אז...

האם אתם יודעים להשיב על השאלות הבאות:

מיתוג- כיצד נתפשת רשת החינוך בקרב האוכלוסייה הרלוונטית שלה?

איכות- מהו המוסד החינוכי בו ההורים הכי מרוצים מאיכות הלימודים ובאיזה הכי פחות?

שירותיות- מהי רמת שביעות הרצון של ההורים מהממשק עם רשת החינוך?

חינוך- האם התלמידים מעריכים את רשת החינוך ומפנימים את תכניה?

מקצועיות- באיזה מוסד ממוסדות הרשת, ישנה ביקורת רבה על הנהלת המוסד וצוות ההוראה?


תנו למכון מסקר לחרוש את השטח ולהביא תשובות אמינות.

התשובות שאנו נספק, יביאו לטיפול יעיל וממוקד יותר בשלל הנושאים!


ועוד לא הזכרנו ביקורת פנימית בעזרת לקוח סמוי, אפשרות ליחסי ציבור, שאלות פתוחות לתגובות, שירותי ייעוץ ועוד.



הקשבה לכח האדם העצום העובד בארגון והתחשבות בו, הן מנוע הכח העוצמתי ביותר לצמיחה!