סקרים דיגיטליים

מה זה בכלל?

סקר דיגיטלי עובד על מערכות דיגיטליות. פשוט, לא?

ובכן לא כל כך. בסקרים יש כמה דרישות סף שאינן מאפשרות פשוט לאסוף תשובות מרחבי הרשת.


רגע, מה זה סקר דיגיטלי?



סקר עבורו יש צורך באיסוף משיבים בעלי מאפיין מסוים מרחבי הרשת. למשל, סקר בקרב חד-מיניים, או בקרב זוגות צעירים, או בעלי מאפיין משותף אחר, ועל מנת להגיע לכמות הנדרשת של משיבים מקהל היעד הזה, יש הכרח 'לאסוף אותם' מהרשת אל הסקר.

בדיוק עבור מטרות אלו, אנו מסוגלים להגיע לכל אוכלוסיית יעד שקיימת, תוך שימוש בכל כלי דיגיטלי שקיים, ובהקפדה על דרישות הסף המקצועיות. יש לנו כמה שיטות לשמירה על אמינות, דיוק, ואיסוף יעיל. את הסודות שלנו כמובן נספר באופן קצת יותר אישי.




זוהי שיטה שיוצאת מהקופסא, המתרחקת מהשיטות הישנות המאבדות מאמינותן, ומשתמשת בכלים הטכנולוגיים החדשניים הרבים הקיימים כיום.

השיטות שלנו מכילות בין השאר פרסומות ממומנות בפייסבוק, המכילות מסרים מדויקים, ממוקדים לאוכלוסייה הרלוונטית, ומניעים לפעולה- מילוי הסקר, תוך השארת פרטים אישיים כמו כתובת מייל.

זהו תחום לא פשוט, אשר באופן טבעי לרוב האנשים אין אמון בגופים המבטיחים הטבות כספיות או מבקשים להשאיר פרטים. ניסיוננו הרב מוכיח שהכל אפשרי.


איסוף משיבים יעיל דרך הפייסבוק. הגעה לאלפים באופן ממוקד ויעיל.


מה המגבלות?

איך שומרים על אמינות המשיבים? כלומר, יכול כל גולש להיכנס לסקר ולהשיב עליו כאילו הוא בעל אותו מאפיין שאנו מחפשים. איך נדע זאת?

בנוסף, איך נדע שמשיב לא עונה פעמיים על הסקר? אולי יש לו אינטרס מיוחד להשפיע? או קבלת תגמול כספי כפול?

ועוד: אנו צריכים להגיע למדגם מייצג מסוים של אותה אוכלוסייה, לכן נידרש לאסוף מספיק משיבים מכל קבוצת גיל, מכל מין, ומכל אזור גיאוגרפי (ועוד מאפיינים רלוונטיים). כיצד נאסוף מידע אישי שכזה ונדע שזהו מידע אמין?


שמירה על אמינות המשיבים בסקרים.

סינונים ואבטחה, תוך הקפדה על רמות אמינות גבוהות. שיטות מעט פחות מורגשות כלפי חוץ.



פרויקטים דיגיטליים מורכבים שסיימנו:


~ סקר בקרב הורים ונוער בעיר ראשון לציון

~ סקר בקרב נשים אשר עברו הפלה יזומה

~ סקר פוליטי נרחב לאחר הבחירות המקומיות בעיר באר שבע

~ סקרים פוליטיים לבחירות המקומיות (2018) בערים: 

מעלות, צפת, קרית גת, נשר, מועצה אזורית רמת הגולן

~ סקר פוליטי ממוקד בעיר גדרה בקרב תושבי העיר המגוונים

~ סקר צרכני ממוקד בעיר נתניה- עבור בדיקת היתכנות להגדלת מספר הצרכנים.

~ איסוף בעלי עסקים ועצמאיים מיישובי יהודה ושומרון עבור סקר הבודק היתכנות פתיחת מתחם עסקי חדשני.

~ איסוף דתיים לשעבר מכל הארץ עבור סקר הבודק את צרכיהם המיוחדים בנושאי מגורים ונדל"ן.

~ איסוף נערים ונערות בגילאי תיכון מכל הארץ לדירוג תיכונים.

~ איסוף בוגרי ובוגרות החינוך הדתי, לאחר עשר שנים מסיום לימודיהם עבור סקר ייחודי הבודק את השתנות מידת דתיותם.


מחכים להזכיר כאן גם את הפרויקט שלך.


אז מתי מדברים?


מה כדאי לדעת לפני הזמנת סקר?